Σκηνές από ένα σαπούνι

«Αρχικά δέχτηκα την πρόταση για τις διαφημίσεις του «Bris» για να επιβιώσω εγώ και οι διάφορες οικογένειές μου», είπε, χρόνια αργότερα, ο Μπέργκμαν. «Στην πραγματικότητα όμως αυτός ήταν ο δευτερεύων λόγος. Ο βασικός ήταν ότι μου έδιναν το σλόγκαν του προϊόντος και έναν σκασμό λεφτά και με άφηναν να κάνω ό,τι θέλω. Όπως και να ‘χει, ποτέ δεν κατάφερα να θυμώσω με τις επιχειρήσεις όταν τις έβλεπα να τρέχουν προς τον χώρο της κουλτούρας με το τσεκ στο χέρι».

dimart

Διάλειμμα για διαφημίσεις #26 — Ίνγκμαρ Μπέργκμαν

Το 1951, στα τριάντα τρία του χρόνια, ο Ίνγκμαρ Μπέργκμαν είχε δύο πρώην γυναίκες και μία νυν, καθώς και πέντε παιδιά κι ένα έκτο καθ’ οδόν. Συνεπώς, χρειαζόταν χρήματα. Η σουηδική κινηματογραφική βομηχανία εκείνη την εποχή είχε παραλύσει από απεργίες. Συνεπώς ο Μπέργκμαν χρειαζόταν χρήματα από αλλού. Και τότε του έγινε η πρόταση να γυρίσει μια σειρά κινηματογραφικών διαφημιστικών σποτ για το νέο αντιβακτηριδιακό σαπούνι «Bris» («Αύρα»).

«Αρχικά δέχτηκα την πρόταση για τις διαφημίσεις του “Bris” για να επιβιώσω εγώ και οι διάφορες οικογένειές μου», είπε, χρόνια αργότερα, ο Μπέργκμαν. «Στην πραγματικότητα όμως αυτός ήταν ο δευτερεύων λόγος. Ο βασικός ήταν ότι μου έδιναν το σλόγκαν του προϊόντος και έναν σκασμό λεφτά και με άφηναν να κάνω ό,τι θέλω. Όπως και να ‘χει, ποτέ δεν κατάφερα να θυμώσω με τις επιχειρήσεις όταν τις έβλεπα να τρέχουν προς τον χώρο της κουλτούρας με το τσεκ στο…

View original post 155 more words

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s