Διάβαση Πεζών

Με τράκαρε Μολδαβός ασφαλισμένος σε εταιρία με έδρα το Γιβραλτάρ. Τζόκερ από την ανάποδη. Η δικαιολογία ήταν “συγγνώμη φίλε , κοιτούσα γκόμενα, πω πω τι έπαθα”.Γυναίκα δεν πρέπει να υπήρχε σε ακτίνα 50 μέτρων αλλά προτίμησε να πει αυτή την μαλακία από το “πάτησα φρένο αλλά δεν σταμάτησαν τα λάστιχα, έπρεπε να τα έχω αλλάξει από πέρσι” που ξεφούρνισε αργότερα. Περιμένοντας τους αντιπροσώπους των ασφαλιστικών μας τον ρώτησα τι δουλειά κάνει, “εργοστάσιο Καραμολέγκος, εκεί πάμε – υπήρχε και Έλλην γάιδαρος συνοδηγός ο οποίος έφυγε πήγε πήρε καφέδες και δεν ρώτησε καν αν θέλω κάνα νερό, μιας και εγώ ήμουν ένας και δεν μπορούσα να απομακρυνθώ – και έπαιρνε τηλέφωνα συναδέλφους να τον καλύψουν μιας και “ παλιά υπήρχε έξτρα προσωπικό να καλύπτει, τώρα αρχίδια”.Περιέργως ο εκπρόσωπος του Γιβραλτάρ έφτασε μισή ώρα νωρίτερα από τον δικό μου που έφτασε μία ώρα αργότερα και καλή την πίστη είπα του Μολδαβού να φύγει και να μην περιμένει άλλο, μην χάσει και το μεροκάματο.

Πήρα την ασφαλιστική τηλέφωνο, μου είπε ότι το Γιβραλτάρ δεν συμμετέχει στον φιλικό διακανονισμό οπότε έπρεπε να συννενοηθώ εγώ με το Γιβραλτάρ να στείλουν εμπειρογνώμονα στο συνεργείο, να τα συμφωνήσουμε, να γίνει δουλειά και να πάμε στο καλό. Στο πρώτο ραντεβού ο εμπειρογνώμονας εξάντλησε το “από τις 9.00 μέχρι τις 16.00” και ήρθε κατά τις 16.15.’Ένας μαλάκας και μισός, μοσχαροκεφαλή με μια γερμάνικη φράση – δυσδιάκριτη – χτυπημένη στο χέρι , μύριζε παπΆριος από χιλιόμετρα. Αφτός μου έλαχε , με αυτόν θα βγάλω άκρη είπα. Έκτοτε δώσαμε 3 διαδοχικά “ραντεβού”, άφηνα το αυτοκίνητο στο συνεργείο το πρωί, έβγαζα τα μάτια μου στο ίντερνετ περιμένοντας μέχρι το απόγευμα και αυτός άφαντος. Τον έπαιρνε ο μάστορας τηλέφωνο, πότε ο Γιάννης δεν μπορούσε πότε ο κώλος του πονούσε, ώσπου σήμερα εδέησε και εμφανίστηκε στις 14.30 αφού είχαμε μιλήσει στις 9.00 (που είχαμε ραντεβού) και μου είχε πει ότι δέκα και μισή θα είχε τελειώσει.

Τέλος καλό όλα καλά σκέφτηκα, τουλάχιστον να ζητήσω από τον μάστορα να του κάνω μια εξουσιοδότηση και να πληρωθεί αυτός κατευθείαν από την ασφαλιστική αντί να πληρώσω και μετά να τρέχω να βρίσκω τους συναδέλφους της μοσχαροκεφαλής για να βγάλω άκρη. Και πριν προλάβω να το ζητήσω από τον μάστορα, μου το πρότεινε αυτός,αρκετά ταλαιπωρήθηκα είπε, είχε βγάλει και τις φωτοτυπίες, έπρεπε μόνο να πάω στο κ.ε.π. Πράγμα που με έκανε να ψάχνω για τον λάκκο στην φάβα.

Leave a comment